[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 7 Lis 2005, 16:34:40 CET

Marek Jedynak <marek_jedynak w o2.pl> napisał(a):

> Potrzebne, konieczne i nieodzowne, aby wykluczyć tych ludzi, którzy
> łamią nasze zwyczaje, normy moralne itd. Dla nich PH nie jest żadnym
> wyznacznikiem, więc jedyna możliwość to wówczas procedura statutowa
> i regulaminowa.
> Sąd harcerski sądem harcerskim, ale i tak nie każdy się nim przejmuje.

To nie tak, Marku.
Jezeli dla kogos PH nie jest zadnym wyznacznikiem, to watpliwe, zeby Statut
nim byl.

Pytanie brzmi:
Czy teraz nie dysponujemy narzedziami, ktore takich ludzi moga wykluczyc.
A jezeli dysponujemy, to dlaczego nie sa (jezeli nie sa) wykluczani? W czym
tkwi choroba?

Jezeli rzeczywiscie istnieje taki problem, ze skazani instruktorzy sa nadal
funkcyjnymi, to proponujesz rozwiazanie dorazne, leczenie objawowe.

Ja mu sie nie sprzeciwiam. Zastanawiam sie tylko, czy w planach Twoich - i
innych stosujacych takie metody - lezy rozpoczecie leczenia takze przyczyn.

> Olku, mam nadzieję, że nie zaczniesz teraz rozpisywać się na temat
> ideałów. Jak tak to raczej więcej odpowiedzi nie będzie z mojej
> strony. Czasem trzeba zaostrzyć pewne procedury w sytuacji
> patologii, przed którymi się bronimy.

Widze, ze duch IV RP przenika i do nas...

pozdrawiam
olek