Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 7 Lis 2005, 16:50:33 CET

> Jezeli rzeczywiscie istnieje taki problem, ze skazani instruktorzy
>sa nadal funkcyjnymi, to proponujesz rozwiazanie dorazne, leczenie
>objawowe.
Czy jest taki problem nie wiem. Nie znam nikogo, kto pełni funkcje
we władzach ZHP i ma wyrok prawomocny, czy nieprawomocny.
Raczej traktowałbym to jako prewencję i zapobieganie niż leczenie.
Jeżeli już wczesniej zajmiemy się zapisem, potem nie będzie problemów.

> Widze, ze duch IV RP przenika i do nas...
Na pewno ten duch nie przeniknął do mnie ;)
Marek