[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 7 Lis 2005, 17:00:23 CET

Marek Jedynak <marek_jedynak w o2.pl> napisał(a):
> Czy jest taki problem nie wiem. Nie znam nikogo, kto pełni funkcje
> we władzach ZHP i ma wyrok prawomocny, czy nieprawomocny.
> Raczej traktowałbym to jako prewencję i zapobieganie niż leczenie.
> Jeżeli już wczesniej zajmiemy się zapisem, potem nie będzie problemów.

No, ale skoro nie ma problemu, to dlaczego uwazasz, ze tak pilno nam do
rozwiazania tej sprawy? :-)
No i - najwazniejsze - czy uwazasz, ze jezeli tego zapisu nie bedzie, to SH
nie beda wlasciwie reagowaly?

Pytam z ciekawosci - o Twoje zdanie :)

> Na pewno ten duch nie przeniknął do mnie ;)

A tak jakos zabrzmialo znajomie :)))

pozdrawiam
olek