Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 7 Lis 2005, 17:04:57 CET

> No, ale skoro nie ma problemu, to dlaczego uwazasz, ze tak pilno
nam do rozwiazania tej sprawy? :-)
> No i - najwazniejsze - czy uwazasz, ze jezeli tego zapisu nie
bedzie, to SH nie beda wlasciwie reagowaly?

Nie miałem styczności z działalnością sądów harcerskich do tej pory,
więc się nie będę wypowiadał.
A co do zmian... należy uregulować i dostosować do prawa to co się
da. Teraz, kiedy i tak wprowadzamy zmiany w Statucie. Jeżeli
przejdzie osobowość prawna w dół, należy mieć gotowe ewentualne
procedury.
Nic nam to nie zaszkodzi. A w razie problemów na pewno pomoże.
MJ