[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Pon, 7 Lis 2005, 17:08:03 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 07 November 2005 16:34
Subject: Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

> Pytanie brzmi:
> Czy teraz nie dysponujemy narzedziami, ktore takich ludzi moga wykluczyc.
> A jezeli dysponujemy, to dlaczego nie sa (jezeli nie sa) wykluczani? W
> czym
> tkwi choroba?

W ZHP?? Kto ma ich wykluczać, skoro chorzy rozpatrują sprawy chorych? Do
kogo mam zgłosić instruktora, który na impreziach harcerskich pali i chleje,
i wszytkie dzieciaki to wiedzą (o wartościach wychowawczych tej wiedzy nie
będę wspominał). Do SH, który zawiera takich samych łobuzów?

Dominik Jan Domin