[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 7 Lis 2005, 17:16:33 CET

"Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał(a):

> W ZHP?? Kto ma ich wykluczać, skoro chorzy rozpatrują sprawy chorych? Do
> kogo mam zgłosić instruktora, który na impreziach harcerskich pali i
> chleje,
> i wszytkie dzieciaki to wiedzą (o wartościach wychowawczych tej wiedzy
> nie
> będę wspominał). Do SH, który zawiera takich samych łobuzów?

Dominiku!
Po pierwsze - nie pisalem o kwestii abstynencji
Po drugie: czy przy takim podejsciu nie nalezalo by do statutu zapisac
wszystkich takich zasad?
Bo nie wiem dlaczego, wyrozniac cos, co przed chwila sam Marek opisal jako
problem, ktorego wystepowania wlasciwie nie obserwuje, a nie zapisywac
czegos, co jest problemem nagminnym?
:-)

A po trzecie: jezeli ma sie taka opinie o organizacji i jej strukturach, to
czy plany reformowania maja jakikolwiek sens?
:)

pozdrawiam
olek