[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Pon, 7 Lis 2005, 17:24:44 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 07 November 2005 17:16
Subject: Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

> Dominiku!
> Po pierwsze - nie pisalem o kwestii abstynencji

Pisałeś o PH. Dlatego podałem jako przykład obecną sytuację. Jest pat.
Myslę, że wiekszośc osób zgodzi sie, ze takich "wychowawców" nie powinno byc
w ZHP. A jednak są. I nadal żadnej propozycji, aby to zmienić.

> Po drugie: czy przy takim podejsciu nie nalezalo by do statutu zapisac
> wszystkich takich zasad?

Jakich takich? Uważam, że trzeba zapisac sprawy słuszne, które w inny sposób
mogą nie miec rozstrzygnięcia.

> Bo nie wiem dlaczego, wyrozniac cos, co przed chwila sam Marek opisal jako
> problem, ktorego wystepowania wlasciwie nie obserwuje, a nie zapisywac
> czegos, co jest problemem nagminnym?

Ja bym tam zapisał wszystko. A najbardziej problemy nagminne. Ale zobacz -
kwestia PH - większość woli byc organizacją "wszechtolerancyjną i otwarta do
granic możliwości" :(

> A po trzecie: jezeli ma sie taka opinie o organizacji i jej strukturach,
> czy plany reformowania maja jakikolwiek sens?

Cały czas o tym myślę. Powaznie. Tym bardziej, ze zostałem poproszony o
bycie opiekunem próby. A nie wiem, czy chcę w tej organziacji działać.

Dominik Jan Domin