[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Pon, 7 Lis 2005, 17:03:55 CET

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: " Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy. " <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 07 November 2005 16:25
Subject: Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

> Potrzebne, konieczne i nieodzowne, aby wykluczyć tych ludzi, którzy
> łamią nasze zwyczaje, normy moralne itd. Dla nich PH nie jest żadnym
> wyznacznikiem, więc jedyna możliwość to wówczas procedura statutowa
> i regulaminowa.

I sa to kwestie które trzeba uregulowac prawnie.

> Sąd harcerski sądem harcerskim, ale i tak nie każdy się nim przejmuje.

Zwłaszcza sąd harcerski :)

> Ponadto należy doprecyzować zapisy Statutu do ustaw o organizacjach
> pożytku publicznego i stowarzyszeniach.

I wprowadzic kilka zapisów "antykorupcyjnych", jak zakaz zatrudniania w ZHP
czlonków władz ZHP. A to trzeba uregulowac prawnie. Bo jesli nie bedzie
zapisane, to wszelkimi normami ideowymi, mozne będzie sobie, za
przeprowszeniem, pupe powycierać.

Bo co z tego, że ja będe to uważał za złe, i każdy z [czuwających] będzie
uwazał to za złe, skoro komendant X postanowi sobie wypłacac pensję?

Dominik Jan Domin