[Czuwaj] 33% delegatów w wieku 20-29 lat

Jurek gacki w poczta.onet.pl
Pon, 7 Lis 2005, 19:29:19 CET

33 % delegatów w wieku 20-29 lat
1%  w wieku 30-39,
1% w wieku 40-49,
30% w wieku 50-59,
30% w wieku 60-69,
5% w wieku 70-79

Czyli jak łatwo policzyć delegaci po 50 to 65% całego zjazdu. Coraz bardziej się zastanawiam, czy nasza organizacja jest "młodzieżowa". Spodziewam się, że będzie to zjazd mało "rewolucyjny". I to i w dobrym, i w złym sensie tego słowa.

A mam pytanie. Czy ktoś wie jaki jest rozkład funkcji pośród delgatów? Bo myślę, że dla osób uważnie obserwujących zjazd jest to ważniejsza informacja, niż to, że jeden delegat uczestniczył już w 10 zjazdach, albo że najwięcej z nich ma skrzynki mailowe na Wirtualnej Polsce.

I drugie pytanie, czy strona zjazdowa będzie zawierała szeroką informację na temat dyskusji na zjeździe (np. scenogramy obrad). Myślę, że taka jawność też by była na miejscu. W końcu powinniśmy wiedzieć, jak wypowiadali się nasi delegaci, w ważnych dla nas sprawach.

Jurek