RE: [Czuwaj] 33% delegatów w wieku 20-29 lat

Rafał Klepacz seascout w go2.pl
Pon, 7 Lis 2005, 20:13:25 CET

Te dane co podał Jurek, to efekt jakiejś symulacji Górka.

Dane prawdziwe są następujące:

Delegaci w przedziałach wiekowych (w nawiasie procenty zaokrąglone):

18 - 19 - 4 osoby (2%),
20 - 29 - 62 osoby (33%),
30 - 39 - 51 osób (27%),
40 - 49 - 45 osób (24%),
50 - 59 - 21 osób (11%),
60 - 69 - 3 osoby (2%),
70 i więcej - 1 osoba (1%),

Średnia arytmetyczna wieku delegatów wynosi 35,8.

Dane dostaliśmy z biura GK do przygotowania informacji o profilu delegata na
Zjazd.

Pozdrawiam

Rafał Klepacz
Kierownik WBA GK ZHP