Re: [Czuwaj] 33% delegatów w wieku 20-29 lat

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Wto, 8 Lis 2005, 17:30:20 CET

> Czyli jak łatwo policzyć delegaci po 50 to 65% całego zjazdu. Coraz
bardziej się zastanawiam, czy nasza organizacja jest
> "młodzieżowa". Spodziewam się, że będzie to zjazd mało "rewolucyjny". I to
i w dobrym, i w złym sensie tego słowa.
Te informacje to miały być i są ciekawostki i nic więcej. Zaręczam, że nikt
przy ich pomocy nie chciał kształtować rzeczywistosci jak sugorowali to
niktórzy druhowie ;-)

> I drugie pytanie, czy strona zjazdowa będzie zawierała szeroką informację
na temat dyskusji na zjeździe (np. scenogramy
> obrad). Myślę, że taka jawność też by była na miejscu. W końcu powinniśmy
wiedzieć, jak wypowiadali się nasi delegaci, > w ważnych dla nas sprawach.
CAŁY zjazd będzie transmitowany przez radio zhp.org.pl. W tej chwili
roztrzygane są kwestie techniczne, ale jest to prawie pewne. Dodatkowo na
stronie zjazd.zhp.pl będą ukazywały się bieżące komunikaty z obrad do
przeczytania oraz radio będzie robiło skróty najciekwszych dyskusji do
sciągnięcia.
Niestety nie widzę możliowości stenogramów, bo po prostu nie mamy takich
ludzi.

Zubek