[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 7 Lis 2005, 22:21:32 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 07, 2005 6:02 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Nie zgadzam się. W koncu nazywa się "Prawem". Czy to nie jest tak, ze
interpretujesz to tak jak Tobie jest wygodniej.
Najmniejszy harcerz wie, ze zlamanie Prawa Harcerskiego, to zlamanie Prawa.
Jak widac w pewnym wieku to przekonanie zanika. Mam tylko nadzieje, ze nie u
wszystkich...

Nie moralizuj.

Nie jest takim samym kodeksem jak kodeks karny (teraz ktoś mądry niech się
wypowie dlaczego :P )

Powiedz mi, kiedy wyrzucisz instruktora za łamanie punktu o ofiarności i
oszczędności? Albo punkt drugi? Kiedy złamie tenże punkt?

Wracamy do starej dyskusji. Tylko błagam - nie o alkoholu i papierosach* :P

g00rek

*ani homoseksualiźmie, ani koedukacji ;)