[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Wto, 8 Lis 2005, 11:20:36 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 07 November 2005 22:21
Subject: Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

> Powiedz mi, kiedy wyrzucisz instruktora za łamanie punktu o ofiarności i
> oszczędności?

Powtórze tu moje zdanie, które kiedys wypowiedziałem na spotkaniu
instruktorskim, daaaaawno daaaaaaaawno temu, i nadal tak samo uważam (czasem
nie zmieniam poglądów, a dziś nawet jestem ubrany na czarno-biało, tylko
rogów mi brak). Co prawda zostałem wtedy za to zjechany, ale co tam:

"Instruktor, który jest bezrobotnym, bez pracy, powinien zawiesić wszystkie
funckje na kołku i zabrac się za zarabianie pieniędzy, a nie za prace w
organizacji. A jeśli to do niego nie trafia, trzeba go usunąć".

>Albo punkt drugi? Kiedy złamie tenże punkt?

Notoryczny kłamca? Przedstawianie fałszywych danych (w aspekcie spisu
harcerskiego jest wiele osób, które mijają się z prawdą, co bardzo łatwo
udowodnić)? A juz napewno w przypadku "mówienia fałszywego świadectwa
przeciw bliźniemu swemu".

Pasuje?

Dominik Jan Domin

PS. Nie, to nie sa poglądy w związku z tworzeniem IV RP. :)