Re: [Czuwaj] Spotkanie z kandydatami na Naczelnika przez www

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 8 Lis 2005, 23:02:14 CET

> Inicjatywa pierwsza klasa.
> Tylko skad ograniczenie poruszanych tematow?
> Przewidziana jest druga debata na tematy gospodarcze?

Nie. Nie jest przewidziana debata gospodarcza :)

Ograniczenie tematu wynika przede wszystkim z tego, że w spotkaniu
wezmą udział nie tylko delegaci na Zjazd.

Zrobiliśmy spotkanie również z myślą o naszych drużynowych i
wszystkich instruktorach nie zorientowanych tak bardzo w problemach
centralnych.
Dla drużynowego najważniejszy jest przecież program, formy
kształcenia oraz wizerunek, który ułatwia bądź utrudnia działanie.
Chcemy w ten sposób zachęcić naszych młodych instruktorów do
działania na forum Związku. Przybliżymy im ludzi z pierwszych stron
gazet i www ;) zaś tematy poruszane przez kandydatów będą
jednocześnie zrozumiałe dla odbiorców i ich w bliższy sposób będą
dotyczyć.

Ot taka prywata konecko-kielecka dzięki naszym kandydatom na funkcję
Naczelnika.

I na koniec ciekawostka...
Swój udział potwierdzili już:
-hm. Dorota Całka
-hm. Rafał Klepacz
-hm. Andrzej Szocik (ten tajemniczy kandydat, z którym miałem dziś
przyjemność rozmawiać)

Marek