[Czuwaj] Wszechpolacy - harcerze

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 9 Lis 2005, 10:52:09 CET

> a czy znacie choć jedną wypowiedź Wierzejskiego, która nie była by
> kłamstwem, obłudą, głupotą albo zwyczajnie śmieszna - bo ja żadnej. Od
> dawna obserwuje jego osobę i karierę - przyznam szczerze że jestem
> przestraszony przyszłością.

> phm Wojciech Godoń

Nie znam uczciwego działania tego człowieka. Wprost przeciwnie. Już
jako wicemarszałek Mazowsza rozsyłał broszurkę wydaną (nie było jak sprawdzić
czy przypadkiem nie za pieniądze Mazowieckiego Urzędu
Marszałkowskiego) i sygnowaną przez siebie i MW, o tym, w jaki sposób
MW ma rozpocząć działalność w szkołach. Zachęcał swych podwaładnych do
stosowania jawnych oszustw. Ponieważ zdawał sobie sprawę z konotacji
MW wśród Rad Pedagogicznych - namawiał działaczy, by udawali
aktywistów zakładających w szkołach DKF-y, i różnego rodzaju kółka
samokształceniowe oraz uczniowskie kluby sportowe. Miałem w ręku tę
broszurkę. Niestety, gdzieś poszła w lud i nie wróciła już do mnie...
Bardzo trudno będzie mnie przekonać, do racji głoszonych przez różnej
maści narodowców.

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR