[Czuwaj] Re: Wszechpolacy - harcerze

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 9 Lis 2005, 08:22:45 CET

> From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
> Subject: [Czuwaj] Wszechpolacy - harcerze

> Bardzo, moim zdaniem, ciekawy materiał prasowy publikuje
> "Rzeczpospolita"...

> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051108/kraj/kraj_a_11.html

> Jak harcerze te wieści skomentują?

> --
> Pozdrowienia,
> phm. Piotr Giczela HR
> Łuków

> --
> Co tu komentowac? Szkoda slow :)

> Pozdrawiam
> Viking - Szczecin

Nie chodzi mi o wypowiedź, że w Polsce nie ma harcerstwa, bo to tylko
świadczy o poziomie wiedzy społecznej, a pewnie i politycznej, panów
szefów MW, ale o to, że teraz to ugrupowanie będzie kreowało się na
takie, jak m.in. nasze organizacje.
Być może dziennikarce "Rzepy" tytuł artykułu zupełnie sam przyszedł do
głowy, ale myślę, że gdzieś tam między wierszami, podczas rozmowy z
Wszechpolakami padały podobne sformułowania. Mnie jakoś nie uśmiecha
się być podobnym nawet do takich, jak rozmówcy udzielający wywiadu
reporterce "Rzeczypospolitej".

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR