[Czuwaj] Wszechpolacy - harcerze

Bartek Szumski b-szumyk w wp.pl
Śro, 9 Lis 2005, 08:55:48 CET

From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
>>http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051108/kraj/kraj_a_11.html

Artykuł nie jest ciekawy (dla mnie bardziej jest przerażający do czego też
prowadzi demokracja)  - tak samo jak sami Wszechpolacy od których odcinają
się wszyscy przedwojenni i nawet współtwórcy powojenni jak prof.
Chrzanowski.

Komentarz będzie krótki:
Autor pisze:
" - Polsce potrzeba takiej organizacji. Harcerstwa w zasadzie nie ma,
została tylko Młodzież Wszechpolska. "

A ja komentuję - bo na stronie RP niestety nie można skomentować:
Młodzież Wszechpolska liczy 3 000 członków.
To około 1,5% harcerzy ...

I co tu komentować.
Mam nadzieję że samej organizacji nikomu nie trzeba komentować...
Podobieńst między nami i nimi jakoś specjalnie nie widze poza tym że są
jedną z tysięcy organizacji młodzieżowych w Polsce.

Polecam natomiast:
http://pl.wikipedia.org/wiki/M%C5%82odzie%C5%BC_Wszechpolska

Szumyk