[Czuwaj] Wszechpolacy - harcerze

Mirek Grodzki mirek.grodzki w gazeta.pl
Śro, 9 Lis 2005, 11:22:44 CET

> a czy znacie choć jedną wypowiedź Wierzejskiego, która nie była
by
> kłamstwem, obłudą, głupotą albo zwyczajnie śmieszna - bo ja
żadnej. Od
> dawna obserwuje jego osobę i karierę - przyznam szczerze że
jestem
> przestraszony przyszłością.
>
> --
> phm Wojciech Godoń
> Instruktor HOPR - 0201117
> Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej - Okręg Małopolski

Powiem tak: pamietacie jak dziennikarze rozdmuchali
afere z wypadkiem na rajdzie, albo sprawe rzekomego
"instruktora pederasty"?

Dziennikarze zyja z tego, ze robia z igly widly.
Bo potem my chcemy takie widly brac do reki. Nie chce
nam sie schylac po igle. Bo trudniej ja zauwazyc.

Twoj post jest dowodem na to, ze nam sie nie chce.
Sorry, mi sie chce. I dlatego nie ulegam naglowkom
gazet alarmujacych, ze Polsce grozi zaglada.

Wszystkim domoroslym znawcom polskeij polityki
polecam czerpanie wiedzy z wielu zrodel.
Nie tylko z tych latwo dostepnych (jak Rz, GW).

MG

P.S. Nie mam nic wspolnego z MW