[Czuwaj] ksiazeczki harcerskie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 9 Lis 2005, 14:45:15 CET

Wczoraj odebralem na poczcie paczke z 4Zywiolow (hurra!) :) Zakupilem
ksiazeczki harcerskie (chwale sie). :) No i po otwarciu moje wielkie
zdziwienie. W ksiazeczce nie ma miejsca na podpis komendanta hufca; zostal
tylko sam druzynowy... Wiec jak rozumiem, ksiazeczki harcerskie rejestrujemy
tylko w druzynie... INSTRUKCJA w sprawie przydzialu słuzbowego czlonkow ZHP
(zalacznik do Uchwaly Glownej Kwatery ZHP nr 85/2004 z dnia 29 stycznia 2004
r.) nie okresla standardow numeracji.

Jesli tak, to jak wyglada numeracja ksiazeczek w Waszych srodowiskach? Czy
"wiazecie" ja w jakis sposob z Rejestrem czlonkow? Z gory dziekuje z
odpowiedzi - moga byc na priva.

Pozdrawiam
Rafal - Viking - Szczecin