[Czuwaj] Poszukiwania Filmów

Nie, 13 Lis 2005, 08:15:40 CET

Dnia sobota 12 listopada 2005 19:37, Michał Górecki napisał:

> A ktoś by kupował? PEwnie jedna osoba by kupiła a reszta by sobie przegrała
> jak znam życie. Bo to w celach harcerskich i wogóle ;)

Pewnie, a co mam nabijać kabzę kopitalistom, którzy wymyślili jakieś głupie
prawa autorskie? Nigdy !!!

Microsoft, Adobe, ACDSystems, 4 Żywioły - co za różnica ?? ;-)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)