Re: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Nie, 13 Lis 2005, 11:14:26 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, November 13, 2005 8:15 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

Dnia sobota 12 listopada 2005 19:37, Michał Górecki napisał:

> A ktoś by kupował? PEwnie jedna osoba by kupiła a reszta by sobie
> przegrała
> jak znam życie. Bo to w celach harcerskich i wogóle ;)

Pewnie, a co mam nabijać kabzę kopitalistom, którzy wymyślili jakieś głupie
prawa autorskie? Nigdy !!!

Microsoft, Adobe, ACDSystems, 4 Żywioły - co za różnica ?? ;-)

Życie. Pewnie tak by było.

g00rek

ps z Microsoftu polecam Windows XP OEM - około 400 pln
pss z Adobe polecam Adobe Photoshop Elements za ok 400 pln

:)