Re[2]: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Nie, 13 Lis 2005, 12:21:57 CET

> pss z Adobe polecam Adobe Photoshop Elements za ok 400 pln
> g00rek

A ja zamiast Photoshopa za 400 PLN polecam darmowego GIMPa. W niczym
nie ustępuje Photoshopowi!
A na marginesie dyskusji o kopiowaniu filmów mam pytanie czy podobnie
postępujecie z książkami i podręcznikami harcerskimi, a w
szczególności z tymi, które napisali niektórzy z Was/nas? Kupujecie
jeden egzemplarz i kopiujecie dowolnymi metodami rozpowszechniając w
"celach harcerskich" w drużynach, szczepach i hufcach, by nie nabijać
kabzy "kapitalistom" czyli ich autorom?
Poraża mnie sposób rozumowania tych, którzy prawo autorskie nazywają
tworem kapitalistycznym. Brawo druhowie co tak myślą! Szeregi
pasiastej partii są Wam bliższe niż organizacje harcerskie... To
przykre...

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR