RE: Re[2]: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 13 Lis 2005, 18:49:23 CET

Ja nie kopiuje, bo skopiowanie ksiazki często jest drozsze od zakupu
kolejnego egzemplarza i jakosc nie ta.
Gdyby programy, filmy itp. Były tansze, toby w ogole nie było tej dyskusji.

Dlaczego w jakiejs Malezji Windows może kosztowac do domu 15$, a u nas 180$?

To nie jest kwestia kosztow produkcji, tylko polityki cenowej.

Czy nie można czegos zrobic, żeby filmy harcerskie, takie jak Czarne Stopy
czy Akcja Pod Arsenalem kosztowaly 7 zl? Wtedy nikt by nie kopiowal i nie
byloby calej tej dyskusji.

Jakis czas temu komendy harcerskie mogly kupic Windows i Office za 10% ich
wartosci korzystajac z licencji MOLP Ministerstwa Oswiaty. Teraz tez pewnie
można, tylko o tym się glosno nie trabi.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: