[Czuwaj] Szare Szeregi RPG

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 15 Lis 2005, 14:41:32 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Nie mam pojecia o czym i kim mówisz...

zapewne jak i 270 innych czlonkow czuwaja ;)

> A kto to taki, ten KK?? Ze znanych instruktorów nikt mi do głowy nie
> przychodzi.

Krzysztof Kulesza, niegdys członek RN SHK "Zawisza", dobry znajomy z prh :)
Dyskusje o tym na prh mialy miejsce pewnie w poprzednim tysiacleciu...

A co do pytania Rafala:
Nie pamietam dokladnej specyfiki mojego zdania wtedy.
Ale juz przeslalem maila Dominika na liste mojej druzyny wedrowniczej.

Skoro i tak jeszcze siedza RPGach, to niech przynajmniej w jakichs
ciekawych posiedza ;)

pozdrawiam
olek