[Czuwaj] Szare Szeregi RPG

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 15 Lis 2005, 16:34:10 CET

Aleksander Senk wrote:

> zapewne jak i 270 innych czlonkow czuwaja ;)

> Krzysztof Kulesza, niegdys członek RN SHK "Zawisza", dobry znajomy z
> prh :)
> Dyskusje o tym na prh mialy miejsce pewnie w poprzednim tysiacleciu...
>
> A co do pytania Rafala:
> Nie pamietam dokladnej specyfiki mojego zdania wtedy.
> Ale juz przeslalem maila Dominika na liste mojej druzyny wedrowniczej.
>
> Skoro i tak jeszcze siedza RPGach, to niech przynajmniej w jakichs
> ciekawych posiedza ;)

Ja nie raz myślałem o stworzeniu gry, a raczej scenariusza do gry
opartej na "Grey Ranks" (jak fajnie brzmi, nieee? :D )
Ale pomyślałem, że to bez sensu bo będzoe gloryfikowało wyrzynanie
Niemców. Co mi nie pasuje zupełnie.

Ale wpadłem na inny pomysł. Zamiast przerabiać grę typu quake, czy half
life (dla nieznających tematu - idziesz i strzelasz) możnaby przerobić
grę typu THIEF (też idziesz, ale musisz się skradać, tak, żeby cię nie
zauważono, kombinować itd). to by bardziej przypominało akcje sabotażu.
Scenraiusz odkręcania niemeickich tablic, mazanie farbą po ścianie. Super :)