[Czuwaj] Szare Szeregi RPG

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 15 Lis 2005, 17:31:47 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, November 15, 2005 4:34 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Szare Szeregi RPG

> Ja nie raz myślałem o stworzeniu gry, a raczej scenariusza do gry opartej
> na "Grey Ranks" (jak fajnie brzmi, nieee? :D )
> Ale pomyślałem, że to bez sensu bo będzoe gloryfikowało wyrzynanie
> Niemców. Co mi nie pasuje zupełnie.
>
> Ale wpadłem na inny pomysł. Zamiast przerabiać grę typu quake, czy half
> life (dla nieznających tematu - idziesz i strzelasz) możnaby przerobić grę
> typu THIEF (też idziesz, ale musisz się skradać, tak, żeby cię nie
> zauważono, kombinować itd). to by bardziej przypominało akcje sabotażu.
> Scenraiusz odkręcania niemeickich tablic, mazanie farbą po ścianie. Super
> [...]
g00, ja cie zaraz palne! Jakie "skradanie", "kombinowanie", czy "odkręcania
niemeickich tablic, mazanie farbą po ścianie. Super :)"? Moze nie uczmy
dzieciskow "skradania", "kombinowania", "mazania farba po scianach"? :oP

Jesli to ma byc to nowe, swiadome wychowanie obywateli (nie daj Boze
zapisane w nowym Statucie), to ja powaznie sie zastanawiam nad stanem
zdrowia co niektorych :oP

hi hi ;)))

Pozdrawiam
Viking