[Czuwaj] Szare Szeregi RPG

inf0 inf0 w gazeta.pl
Śro, 16 Lis 2005, 09:08:58 CET

hm. Rafał M. Raniowski HR wrote:
> g00, ja cie zaraz palne! Jakie "skradanie", "kombinowanie", czy
> "odkręcania niemeickich tablic, mazanie farbą po ścianie. Super :)"?
> Moze nie uczmy dzieciskow "skradania", "kombinowania", "mazania farba
> po scianach"? :oP
>
> Jesli to ma byc to nowe, swiadome wychowanie obywateli (nie daj Boze
> zapisane w nowym Statucie), to ja powaznie sie zastanawiam nad stanem
> zdrowia co niektorych :oP
>
> hi hi ;)))

Rafałku.
Nie wszystko co robimy musi być dokładnie tym co dzieciaki mają robić w
przyszłości, tak? Nie dajmy się ogłupić do końca. W końcu samochody z
reklam nie jeżdżą tak na prawde po torach, ani po wodzie, a chłopak z
reklamy snickersa nie zjada tak na prawde pupy przechodzącej obok pani.

W ten sposób wszelkie gry terenowe musiałyby być pozbawione elementów
walki (bo nie chcemy żeby nasi harcerze tłukli się po ryjach), a
wypełnione planowaniem domowego budżetu i lekcjami chodzenia do głosowania.

Miałem na myśli pokazanie w ciekawy sposób działań konspiracyjnych, o
ktorych i tak mowimy dzieciakom. Gdyby jeszcze misje odzwierciedlały te
prawdziwe misje, to mogę się założyć, że każdy chłopak znałby dokładnie
przebieg każdej akcji, jej cele itd :)

I zaoszczędziłoby się trochę nudnej gadany przy ognisku :P