[Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejnaedycjakonkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 17 Lis 2005, 13:50:35 CET

WItam wszystkich,

Dominik Jan Domin byl uprzejmy skomentowac
moja wypowiedz:

> Poza tym pytanie pomocnicze - czy do Twojego hufca dotarla
> oficjalna informacja dotyczaca jamboree?
> Pytam o taka nie zwiazana z naszymi bezposrednimi
> kontaktami:-) I mysle, ze ten brak takiej informacji to jest
> nasz podstawowy problem.

w taki sposob:
> A czy zostało to wysłane do hufcow?? GK adresy ma.
alez oczywiscie, ze zostalo wyslane. Bylo tez w wiadomosciach
urzedowych. Do tego kazdy z naszej komendy wyslal kilka
tysiecy maili. Ja sam wyslalem okolo 5 tys maili glownie
do hufcow wlasnie

> Chorągwie
> - jak widac po raz kolejny - to tylko biurokracja i zastój informacji.
choragwie sa rozne - niektore aktywnie wysylaly
informacje o Jamboree do hufcow same, a niektore
nie zrobily tu wiele...

A przy okazji: jestes chyba czlonkiem komendy hufca Torun.
A zadnego zgloszenia z Torunia nie ma:-)

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
komendant kontyngentu