[Czuwaj] Warsztaty jamborowe /kolejnaedycjakonkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

Czw, 17 Lis 2005, 14:10:48 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 17 November 2005 13:50
Subject: RE: [Czuwaj] Warsztaty jamborowe
/kolejnaedycjakonkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

> Poza tym pytanie pomocnicze - czy do Twojego hufca dotarla
> oficjalna informacja dotyczaca jamboree?
> Pytam o taka nie zwiazana z naszymi bezposrednimi
> kontaktami:-) I mysle, ze ten brak takiej informacji to jest
> nasz podstawowy problem.

w taki sposob:
> A czy zostało to wysłane do hufcow?? GK adresy ma.
alez oczywiscie, ze zostalo wyslane. Bylo tez w wiadomosciach
urzedowych. Do tego kazdy z naszej komendy wyslal kilka
tysiecy maili. Ja sam wyslalem okolo 5 tys maili glownie
do hufcow wlasnie

==========

No to chyba jasne, że do hufca dotarło, skoro sam wysyłałeś. :)

==========

> Chorągwie
> - jak widac po raz kolejny - to tylko biurokracja i zastój informacji.
choragwie sa rozne - niektore aktywnie wysylaly
informacje o Jamboree do hufcow same, a niektore
nie zrobily tu wiele...

A przy okazji: jestes chyba czlonkiem komendy hufca Torun.
A zadnego zgloszenia z Torunia nie ma:-)

==========

1. Nie jestem ani członkiem komendy hufca, ani z-cą komendanta - od jakiś 3
lat. I dobrze mi z tym.

2. Aktualnie (chyba) pracuję z wędrownikami (drużyna), więc nie jestem
targetem Jamboree.

3. Aktualnie w kręgu nie mamy chyba żadnego drużynowego harcerskiego lub
starszoharcerskiego, abym mógł tamtędy jakoś wpływać.

4. Na poziomie hufca angażuję się tylko w Kapitułę Stopni Wędrowniczych,
więc też nie tędy droga.

5. No i nie chcę wcinać się w kompetencje naszej komendy hufca czy
namiestników.

6. Mimo wszystko - nie kojarzę, aby jakieś info o Jamboree ze strony mojego
hufca do mnie dotarło, ale może było coś w rozkazie (nie zapamiętuję
nieistotnych dla mnie rzeczy) lub na odprawie (na które regularnie się
spóźniam).

Dominik Jan Domin