[Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejnaedycjakonkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Czw, 17 Lis 2005, 13:56:30 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 17, 2005 1:40 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Warsztaty jamborowe /
kolejnaedycjakonkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

Witaj!

Trochę przesadzasz z tą wrogością do chorągwi...

W każdym razie w mojej chorągwi (krakowskiej) hufce informacje otrzymały.
Przynajmniej w oficjalnym biuletynie.

A to, że gdzieniegdzie nie dotarło do drużynowych to problem "biurokracji i
zastoju informacji" w hufcach :)

Krzysiek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1