[Czuwaj] Warsztaty jamborowe/kolejnaedycjakonkursudlakomendantowreprezentacji choragwianych

Czw, 17 Lis 2005, 14:37:13 CET

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 17 November 2005 14:23
Subject: Re: [Czuwaj] Warsztaty
jamborowe/kolejnaedycjakonkursudlakomendantowreprezentacji choragwianych

> Chodzi Ci o strukturę w obecnym kształcie czy ogólnie?

Jedno i drugie.

> Bo ja nie widzę innego sposobu na wspieranie kadr hufców niż przez jakieś
> struktury regionalne (chodzi mi chociażby o kształcenie).

1. Ruchy programowo-metodyczne
2. GK z kilkoma miejscami "centralnymi" rozsianymi po Polsce

To jesli mowa o kształceniu kadr hufców.

A kursy kadr w hufcach (jak druzynowych) powinny wreszcie trafić na
garnuszek hufców, KCh nie mogą w nieskończoność robić tego za hufce.

Dominik Jan Domin