[Czuwaj] choragwie, bylo: Warsztatyjamborowe/kolejnaedycjakonkursudlakomendantowreprezentacjichoragwianych

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Czw, 17 Lis 2005, 14:56:44 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

> Jedno i drugie.

Rozumiem, patrząc na to poniżej, że ogólnie.

> 1. Ruchy programowo-metodyczne
> 2. GK z kilkoma miejscami "centralnymi" rozsianymi po Polsce
>
> To jesli mowa o kształceniu kadr hufców.

RPM moga pomóc akcyjnie. Nie wyobrażam sobie systemu o nie opartego.
A kilka ośrodków centralnych... Może kilkanaście? ;)
Przy sprawnie działających hufcach chorągiew już obecnie może mieć mnóstwo
roboty z doszkalaniem ich kadr. A docelowo chcemy zwiększyć poziom hufców.

Poza tym nie wyobrażam sobie wykonywania funkcji kontrolnych bez struktur
regionalnych.
Ja wiem, że w praktyce i kształcenie często w choragwiach leży i kwiczy
(kontrola też), ale wiem też, że chorągwie można usprawnić. Zaś GK nie
podołałaby nowym obowiązkom.

> A kursy kadr w hufcach (jak druzynowych) powinny wreszcie trafić na
> garnuszek hufców, KCh nie mogą w nieskończoność robić tego za hufce.

Amen.
Ale kłopot tkwi w słabych hufcach a nie w chorągwiach. Już od jakiegoś czasu
kształcenie drużynowych nie należy do obowiązków chorągwi.
Jeśli gdzieś jeszcze kształcą, to z litości.

Krzysiek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1