[Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejna edycjakonkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

Czw, 17 Lis 2005, 14:51:33 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 17, 2005 1:27 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejna
> [...]

> w to Czesiu za bardzo nie wierze - pewien natomiast
> jestem, ze przede wszystkim zdecydowana wiekszosc
> druzynowych nie wie nic o Jamboree i co to jest
> Jamboree szczegolnie w 100-lecie skautingu.
> A jako poparcie tej mojej wiary moge przytoczyc fakt,
> ze odbylem juz tysiace rozmow i spotkan dotyczacych
> jamboree i nie spotkalem JEDNEGO druzynowego, ktory
> by mi powiedzial - no tak, wysluchalem co mi powiedziales
> i moja druzyna nie jest zainteresowana udzialem w Jamboree.
> Mowia o braku pieniedzy, o klopotach logistycznych,
> ale nigdy nie powiedzieli: nie jedziemy bo to nas

Powinienem podkreslić:
".....środowisk POWAŻNIE zainteresowanych......"
bo żaden normalny druzynowy raczej nie powie
że Jamborre wvale go nie interesuje.

> a to ciekawe zdanie - to napisz prosze jakbys
> inaczej budowal kontyngent niz poprzez regionalnych
> szefow?

Aby budować, trzeba mieć z czego.
Wg mnie należy poszukać
POWAŻNIE zainteresowanych środowisk
i w wokół nich budować te reprezentacje.

> ekstra. Tyle ze srodowisk wedrowniczych jest w ZHP
> i nie tylko w ZHP wielokrotnie mniej niz srodowisk
> harcerskich i starszoharcerskich, prawda? I na dodatek
> Jamboree to jest impreza adresowana wlasnie do harcerzy
> i harcerzy starszych, a nie dla wedrownikow dla ktorych
> jest MOOT.
> Chociaz wedrownicy moga wziac udzial w Jamboree jako IST.

"profil wiekowy" moich potencjalnych uczestników jest niefortunny
bo WÓWCZAS, część to wedrownicy a część to hs-y
i aby być razem musimy "podczepić" się pod Wyprawę
zwłaszcza że chcemy wziąść też kilka harcerek
z bliźniaczej drużyny ZHR

Czesław