[Czuwaj] www.jamboree2007.zhp.pl

Rafał Matuszewski rafal.matuszewski w harcerze.zhp.pl
Pią, 18 Lis 2005, 15:20:59 CET

Użytkownik czesiek.harcerstwo napisał:

> [...]
Witajcie!
Na podstawie moich obserwacji i przemyśleń wynika, że "społeczeństwo
instruktorskie nie jest jeszcze dobrze poinformowane o Jamboree, nie
wie, z czym to się je, co tam takiego będzie itd. Tak jest przynajmniej
w chorągwi Mazowieckiej! Brak jest dobrego poinformowania i promocji (bo
  cóż znajdziemy na stronie polskiego kontyngentu? praktycznie tylko
wymagania dla komendantów reprezentacji i członków). Ja z wielką
pomógłbym w pracach mazowieckiej reprezentacji, ale jakoś tu cicho,
głucho... :/ Miałem także ochotę na uczestnictwo w sobotnich
warsztatach, ale okazuje się, że tak naprawdę będą one dopiero w
niedzielę (warsztaty miały byc w sobotę,a konkurs komendantów w
niedzielę!), a w niedzielę juz nie mogę. Dlaczego materiały opracowane
na spotkaniach nie mogą trafić do zainteresowanych? Ja pisałem do mojego
  pełnomocnika, ale (jak to u niego często) nic nie odpisał :/
Hmmmm,dziwne...
Pozdrawiam,

Rafał