[Czuwaj] Mundury ... never ending story

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 21 Lis 2005, 14:10:07 CET

Aleksander Senk wrote:
> Czyli pytanie na pytanie "kiedy pojawia sie mundury" caly czas
> odpowiedzi nie ma... :)
>
> A czy jestes w stanie okreslic czas na podejmowanie tych niezbednych
> decyzji? miesiac? kwartal? pol roku? rok?
> (ps. nie bede Cie rozliczal z tego, chcialbym tylko orientacyjnie
> wiedziec... :) )
Olek ty byś chciał wiedzieć kiedy będziesz mógł go na siebie założyć co
do godziny. A tego nie da się podać, choć przecież napisałem, że nie
będzie to rok. Nikt ci nie da 100% gwarancji co do dnia.

Urządzałeś mieszkanie, robiłeś chyba remont. Zamawiałeś kiedyś płytki?
"Juuuuż idą. Stoją na granicy" :) itd.
Są sprawy na które nie ma wpływu. Powiedziałem - grudzień/styczeń.