[Czuwaj] Mundury ... never ending story

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 21 Lis 2005, 14:15:46 CET

Michał Górecki napisał(a):
> Aleksander Senk wrote:

> Olek ty byś chciał wiedzieć kiedy będziesz mógł go na siebie założyć co
> do godziny. A tego nie da się podać, choć przecież napisałem, że nie
> będzie to rok. Nikt ci nie da 100% gwarancji co do dnia.

Zauwaz, Michale, ze pytam czy bedzie za miesiac, kwartal, pol roku czy rok.
Ok - za rok nie.
Ale i tak nie ma tu dokladnosci dniowej, ani tym bardziej godzinowej,
tylko miesieczna.

W kazdym razie - rozumiem z tej odpowiedzi, ze nie wiesz kiedy bedzie
mozna kupowac mundury. ok.

> Urządzałeś mieszkanie, robiłeś chyba remont. Zamawiałeś kiedyś płytki?
> "Juuuuż idą. Stoją na granicy" :) itd.

Akurat nie mialem takich przygod. Faktycznie za jednymi musialem troche
pojezdzic, ale trwalo do ok. 3 tygodni. Ale... co ma moje mieszkanie do
tego?? :>

pozdrawiam
olek