[Czuwaj] Mundury ... never ending story

Ania Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Śro, 23 Lis 2005, 00:29:39 CET

Niestety, w pewnym momencie przestałam śledzić zarówno losy forum
mundurowego jak i aktualne dyskusje na temat zmian. Widziałam projekty na
Instruktorskim Starcie naszego hufca, podyskutowaliśmy trochę o nowych
mundurach.
A w dużym skrócie - czy kobiece garsonki pozostały jednak dwurzędowe? Bo
przywoływany tu moherowy beret leciutko postarza - jak to okreslił jeden z
projektantów czy dziennikarzy. Ale wdzianko instruktorki, jak dobrze
przyjrzycie się na wszelakich zdjęciach, czy nawet filmach - oprócz momentu,
kiedy stoi się wybitnie na baczność- też uroku nie dodaje. Choc moze w
mundurze nie o wygodę czy urodę chodzi...?
Pytam, bo czas wyposażyc moich harcerzy w sensowne mundury, ale o sobie też
muszę w końcu pomyśleć.
Pozdrawiam.
Anka Miszczak
Hufiec Szczecin