Re: Re[2]: [Czuwaj] Moja Droga Wendy

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 23 Lis 2005, 22:53:56 CET

> Zastanawiam się dlaczego Michale powiązałeś ten film z
harcerstwem? A oglądałeś może "Władcy much"? Tam też jest grupa
chłopaków, tyle, że rozbitków. Też tworzą grupę, jest przywódca,
mają obrzędy... Nigdy nie przyszło mi takie skojarzenie. Czy jeśli
ktoś ma obrzędy to już harcerze? A ta broń? Powiedz mi, bo już w ZHP
nie jestem od wielu lat, czy teraz udawanie "twardzieli z woja" jak
to ktoś tutaj napisał, jest normą w Waszej organizacji? Znam
drużyny, które uważają takie postępowanie za szkodliwe i idiotyczne.
Więc jak jest? Czy ZHP ciąży> ku takiemu modelowi? A poza tym
powiedz jak to wygląda, bo przecież chyba nie tak, jak na filmie?
Przecież nie gromadzicie broni, choćby i historycznej, rodem z
powstania warszawskiego...
> Pozdrowienia,
> phm. Piotr Giczela HR
> Łuków

Chyba naprawdę nie zrozumiałeś maila g00rka. Większy komentarz jest
nawet niepotrzebny...

Marek