FW: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Grzegorz Jurek goja73 w poczta.onet.pl
Pią, 25 Lis 2005, 10:44:18 CET

> nie razi Was taka propoaganda na stronach www.zhp.pl  ? przecież dh Teresa
> ma własną stronę WWW, jest strona zjazdu i tam także może umieszczać
> wszystkie ważne informacje o sobie ? Czy naprawdę strona głowna zhp nie
> może - nie brać udziału w kampanii na naczelnika ZHP ?
>
> Bartek

[goja73] chyba dorabiasz teorie spiskową...
wydaje mi się, że przez całą kadencję dh. Teresa
reprezentowała Związek na zewnątrz, to i czyni to teraz
wręcz szkoda by było, gdyby ze względu na zbliżający się
Zjazd zaprzestała wypełniania obowiązków,
a strona jest po to, żeby informować jak się cos dzieje

goja73