Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Bartek Szumski b-szumyk w wp.pl
Pią, 25 Lis 2005, 11:09:38 CET

From: "Grzegorz Jurek"
> [goja73] chyba dorabiasz teorie spiskową...
> wydaje mi się, że przez całą kadencję dh. Teresa
> reprezentowała Związek na zewnątrz, to i czyni to teraz
> wręcz szkoda by było, gdyby ze względu na zbliżający się
> Zjazd zaprzestała wypełniania obowiązków,
> a strona jest po to, żeby informować jak się cos dzieje
>
> goja73

Masz rację Jurku chyba to "teoria spiskowa" :)
Ja tylko się zapytałem czy was nie razi - rozumiem ze ciebie nie :)

Rzeczywiście to że " Druhna Teresa Hernik zebrała najwięcej głosów poparcia
wśród zgłoszonych kandydatów do Rady Pożytku Publicznego" w tym połowę od
własnego ZHP, to bardzo ważna dla związku informacja :)

Szumyk