RE: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Grzegorz Jurek goja73 w poczta.onet.pl
Pią, 25 Lis 2005, 11:23:04 CET

> Masz rację Jurku chyba to "teoria spiskowa" :)
> Ja tylko się zapytałem czy was nie razi - rozumiem ze ciebie nie :)

[goja73] rzeczywiście mnie nie razi

> Rzeczywiście to że " Druhna Teresa Hernik zebrała najwięcej głosów
> poparcia
> wśród zgłoszonych kandydatów do Rady Pożytku Publicznego" w tym połowę od
> własnego ZHP, to bardzo ważna dla związku informacja :)

[goja73] to istotna informacja, że jedna z naszych druhen jest
dobrze postrzegana na forum ngo i pewnie dalej będzie tam działać
dodam, ze wolę takie informacje, niż linki do stron gazetowych
w którym hufcu wybuchła jaka "afera" - ot, tak pozytywnie...

> Szumyk

[goja73] ps. wolę grzegorz, zamiast jurka,
 bo to z dwojga jest imieniem :)