Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Pią, 25 Lis 2005, 13:26:05 CET

---- Original Message -----
From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>
To: "Bartek Szumski" <b-szumyk w wp.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i
harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 25 November 2005 13:00
Subject: Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

1.

> Jeszcze raz powtórzę, które z tych wydarzeń wydaje Ci się błache? Czy to,
> że
> Druhna Przewodnicząca po ciężkiech chorobie wraca do zdrowia i pozdrawia
> harcerzy,

2.

> Druhna harcmistrzyni Maria Hrabowska czuje się już dobrze i pozdrawia
>wszystkich członków ZHP
>Zastępczyni naczelnika hm. Teresa Hernik odwiedziła w szpitalu Druhnę Marię
>Hrabowską, byłą przewodniczącą ZHP. "

A ja będe wredny, skoro i tak jestem - oba cytaty nieco, moim wrednym
zdaniem, "lekko" sie różnią.

Bowiem z drugiego cytatu śmiem twierdzić, że drugie zdanie jest o wiele
(WIELE) mniej ważne od pierwszego. I to tylko takie moje prywatne, wredne
wrażenie. Mogłoby się naprzykład znaleźć w "czytaj dalej".

Prywatnie chciałbym pogratulować umiejętności odwracania Kota ogonem, bowiem
o ile się nie myle, post Bartka Szumskiego dotyczył raczej szalonej
istotności drugiego zdania z cytatu nr 2, a nie pierwszego.

Dalej - tytuł niusa - Druhna Teresa nr 1 wielkimi literami. Może jednak
warto go uściślić choćby "Druhna Teresa nr 1 w RPP" albo odściślić
"Harcmistrzyni nr 1 w RPP"??

Bowiem zapewne działam na szkodę Związku, jako znany wichrzyciel i sympatyk
jednej z "konkurencyjnych" organizacji harcerskich, ale dla mnie osobiście
"Druhna Teresa nie jest NR 1". Zatem w związku z tymi działaniami na szkodę
ZHP oczekuję na rychły pozew do właściwego Sądu Harcerskiego.

Dominik Jan Domin
(jeszcze) podharcmistrz i instruktor ZHP