Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pią, 25 Lis 2005, 13:41:49 CET

> Bowiem zapewne działam na szkodę Związku, jako znany wichrzyciel i
sympatyk
> jednej z "konkurencyjnych" organizacji harcerskich, ale dla mnie osobiście
> "Druhna Teresa nie jest NR 1". Zatem w związku z tymi działaniami na
szkodę
> ZHP oczekuję na rychły pozew do właściwego Sądu Harcerskiego.
>
> Dominik Jan Domin
> (jeszcze) podharcmistrz i instruktor ZHP

Ej, no przeprosiłem za niezręczne sformułowanie właściwego adresata!
Juz mi jedn druh to wypomniał i przeprosiłem!
Może chciałbyś działać na szkodę związku ;-) ale na razie Ci się to nie
udaje ;-)
Ale staraj się ;-)

Zubek

ps. Może jestem dziwny, ale nie interesuje mnie ten wyścig do tego kto
zostanie nowym naczelnikiem i z tego punktu widzenia nie interesuje mnie
"kampania wyborcza". Z ciekawością spoglądam na to co mają do powiedzenia
kandydaci, ale uważam, że każdy z nich może zostać naczelnikiem i dobrze to
zrobi naszej organizacji - w każdej "z dostępnych opcji". Każdy z nich
wniesie nową jakość, ale każdy ma także swoje wady. To będzie ciekawy zjazd
:-)

Z.