[Czuwaj] Mundur z Chin? (długie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Sob, 26 Lis 2005, 18:39:00 CET

Sławomir Waś napisał(a):
> Moim zdaniem jesteśs przekonujący. Mimo tego, że jestem (prawie) z Wrocławia
> :-)
> SW

Wrocław... Może będe musiał tłumaczyć się kilku delegatom z tego że nie
będzie tych nieszczęsnych granatowych rogatywek :)

Tak to jest... Usyszano, że marynarka galowa ma być zmieniona z
oliwkowej na granatową i dorobiono teorię. Nikogo nie winię - tak się
dzieje.

Tylko strój galowy (granatowa marynarka, popielate spodnie, krawat zhp,
logo zhp) to strój cywilny, jednak z oznaczeniami ZHP. Ma być używany
wszędzie tam gdzie rzeczywiście w mundurze iść nie wypada. Bankiet, itd.

Wszędzie indziej - jak mówiłem tysiąc razy - koszula mundurowa i chusta!
Każdy, nawet naczelnik. Jeśli ktoś nie chce włożyć munduru i chusty to
znaczy że zbyt się zestarzał duchowo, aby pozostawać w naszym Ruchu :) A
koszula i ewentualnie spodnie w kant to strój odpowiedni nawet dla 100
latka :) A jak jeszcze zarzuci na to elegancki blezerek - mistrzostwo
elegancji :) I tyle wystarczy.