[Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 28 Lis 2005, 14:32:41 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 28, 2005 1:40 PM
Subject: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze

> Hej.
>
> Ciekawy jestem jak to się dalej potoczy... Być może leśniki zostaną
> przywrócone? Teraz, lub przed upływem okresu wygasania starego
regulaminu...

Hm.... chyba jestem w jakimś dziwnym hufcu: w ciągu ostatnich 12 lat tj. ani
razu nie widziałem instruktora Hufca Poznań-Nowe Miasto w "leśniku".
Cała komenda i komisja rewizyjna chodzi tylko w zwykłych mundurach tj.
koszulach mundurowych z chustą.  Szczepowi i drużynowi oczywiście tak samo.
"Leśniki" oglądamy tylko podczas spotkań z seniorami.
Dlatego niejakim zaskoczeniem był dla mnie Zjazd Chorągwi Wielkopolskiej w
2004 roku gdy zobaczyłem dość dużo młodych ludzi - na oko poniżej 30-tu
lat - w leśnikach lub w damskich wersjach leśników (szare garsonki)...