[Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze

Pon, 28 Lis 2005, 15:17:18 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 28 November 2005 14:47
Subject: Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze

> Dominik jestem szczerze zaniepokojony. Jeśli Tobie nie podobają się
> dziewczyny w krótkich spódniczkach to chyba nie jest z Tobą najlepiej :P

Wiesz, na wszelki wypadek sprawdziłem - skarpetki mam czarne, nie kolorowe -
choć niby czarny to tez kolor :P

Ale to nie ma związku z mini.

Jako, że IMHO do munduru nie powinno być mini. Troche mi to do munduru nie
pasuje. Może jeszcze różowe szpilki??

Jako, że nie chciałbym, żeby moja dziewczyna chodziła w mini i kiazdy samiec
wlepiał w nia gały :)

A najbardziej - jako, że niestety ten procedur uprawiaja również druhenki,
nazywane przez moich wrednych chłopców pieszczotliwie "lodówka" i
"mobydick" - nie będe wyjasniał z jakiego powodu.

DJD