Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze i ciut dalej o krawacieikoszuli i nawet o czyms innym też, żeby nie zmieniac tematu

Wto, 29 Lis 2005, 16:53:24 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Łukaszewicz" <jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 29 November 2005 16:36
Subject: Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze i ciut dalej o
krawacieikoszuli

Pałatki? Na obozie?? Chyba, jak leje na lotnisku. Dla mnie pałatka jest
swietną pokazówką, ale warta??

> Chyba i tak jest. Granatowy z lilijkami. I niech tak zostanie.

Granatowy, bordowy i chyba zielony. I jeszcze czerwony. Osobiscie w Wawie
widziałem 4 wzory. Sam mam bordo, bo pasuje do zegarka :)

A wszsytkie 4 wzory mało... no, nie mają tego czegoś, co ma krawat Andrzeja
Leppera. Czytelnej i widocznej wizualizacji.

Zresztą, nasze mundury tego nie mają - cos a ' la ZetHaeRka przydałoby się.
Podobno mam być na nowych koszulach (tej częsci regulaminu - odznak i
oznak - nie publikowano). A zatem pozostał krawat.

DJD