Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze i ciut dalej o krawacieikoszuli i nawet o czyms innym też, żeby nie zmieniac tematu

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 29 Lis 2005, 18:59:05 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> Choć na defiladę w tym harcerzy bym nie posłał. Jakby lało, to
> kazałbym siedzieć w domku. Albo pójść do kina na Harrego Pottera :)
No właśnie. Defilady. Bo to rządzi się zupełnie innymi prawami.
Ja w swoim prawie 30 letnim zyciu (z czego większość spędziłem w ZHP)
brałem udział w jednej, może dwóch defiladach. I nei czuję, że moje
harcerskie życie jest z tego powodu uboższe. Ale czy dla takich
marginalnych zastosowań warto kształtować tak harcerski styl?
Defiladowo-paradowy?
Dla to masakra i poprzedni system.

Może ja jestem dziwny, ale byłem wychowany w trochę innym harcerstwie.
Takim leśno-górsko-wędrówkowym...

A defiluje sobie wojsko. Lubię popatrzeć. Cieszy to oko ludu.