Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze i ciut dalej o krawacieikoszuli i nawet o czyms innym też, żeby nie zmieniac tematu

Wto, 29 Lis 2005, 19:10:46 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 29 November 2005 18:59
Subject: Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze i ciut dalej o
krawacieikoszuli i nawet o czyms innym też, żeby nie zmieniac tematu

> Defiladowo-paradowy?
> Dla to masakra i poprzedni system.
>
> Może ja jestem dziwny, ale byłem wychowany w trochę innym harcerstwie.
> Takim leśno-górsko-wędrówkowym...

Hahaha.

"Do tej tabelki proszę żeby każda druzyna wpisała, kiedy będzie na
uroczystościach".

"Dominik, dlaczego was tutaj nie widzę".

Już jesteśmy w tabelce. Nie wiem, czy pójdziemy. Gdy chodziłem, chodziłem
dla jakiegoś celu, albo dla przyjemności (tak, jestem zboczony). Ale nie po
to, aby sie pokazać.

DJD