[Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze (dłu

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 30 Lis 2005, 08:18:21 CET

Iwona Jakimowicz napisał(a):
> gOOrku czy mozesz odpowiedziec na pytanie Ani, bo mnie to tez
> bardzo interesuje - "Koszula damska z zaszewkami pod biustem i w
> talii - jak ma wygladać rozmiarówka?"
> Bo jak od s do xl to zycze powodzenia - znowu ruszy czarny rynek
> szycia po domach. I o jednolitosci zapomnij

Nie, taka rozmiarówka się nie nadaje zupełnie.
Rozmiarówka będzie powiązana wzrostowo/klatkowo (spódnica
wzrost/biodra), itd wg przyjętych standardów.

Dla każdego produktu będą szły dwie linie rozmiarówkowe - szczupła,
tęga. Dodatkowo dla najpopularniejszych wzrostów będzie więcej
możliwości (np dla kobiecego przedziału 164-170).

Tak na prawdę będą trzy rozmiarówki - dziecięca, młodzieżowa i dorosła,
gdyż nie da się przeskalowac jednego szablonu na tak rozległą
rozmiarówkę. Zaszewek na biust nie ma prawie rozmiaróka dziecięca, a
dorosła ma dość małe  lub żadne zaszewki na talię. Jeśli kobieta ma
figurę "młodziezową" to po prostu skorzysta z rozmiarówki młodzięzowej.
Jeśli nie - z dorosłej.

Z rozmiarówką to jest niestety większa masakra. Większość szwalni nie
trzyma się wogóle niczego i ma własne normy :(
Ale będziemy się starać :)

Aha, ponadto zawsze uwzględniamy dwa nietypowe rozmiary o nazwie
roboczej "chempik" oraz "golec" ;))))))))))

A rozmiarówka od S do XL to porażka dobra tylko dla klientów bo się
lepiej pamięta chyba i jest złudzenie że można kupicbez mierzenia.